فرمانده انتظامی تهران: دشمن در رسیدن به ناامنی ناکام ماند
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: دشمن با وجود برنامهریزی برای پیوند اقدامات برونمرزی با عوامل داخلی، در ایجاد ناامنی در کشور ناکام ماند و این مهم به لطف هوشیاری مردم و تلاش نیروهای انتظامی محقق شد.
۲۳ خرداد ۱۴۰۵ ۱۷:۲۰