تجلیل از اساتید و معلمان دانشگاه فرهنگیان با حضور استاندار و نماینده کرمانشاه
استاندار کرمانشاه همزمان با آغاز هفته پاسداشت مقام معلم، با همراهی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و معاون سیاسی استاندار، با حضور در جمع اساتید و دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان، از مجاهدتهای خالصانه جامعه فرهنگیان استان در سنگر دانایی تجلیل و قدردانی کرد.
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۵ ۲۲:۳۰