اداراتی که کنتور هوشمند نصب نکنند، برق آن ها قطع میشود
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: تمامی ادارات و دستگاههای اجرایی موظف هستند تا پایان اردیبهشت ماه با هماهنگی شرکت توزیع برق نسبت به نصب کنتور هوشمند اقدام کنند در غیر اینصورت در اولویت قطع برق قرار می گیرند.
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۵ ۱۶:۴۸