با شروع فصل گرما، بیماری کریمه کنگو در کمین
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، با توجه به فرا رسیدن ماههای گرم سال و شروع فعالیت کنههای ناقل بیماری کشنده تب کریمه کنگو، بر رعایت نکات پیشگیری از گزش و ابتلای به بیماری تاکید نمود.
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۵ ۱۲:۳۹