پخش زنده
امروز: -
رژیم اشغالگر همچنان در غزه مرتکب جنایت جنگی میشود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شهاب، مدیرکل دفتر اطلاعرسانی دولتی غزه با بیان اینکه رژیم اشغالگر به ادامه جنگ، محاصره و گرسنهسازی ساکنان نوار غزه، همچنان ادامه داده است، مداخله فوری میانجیها برای اجرای کامل توافق آتشبس را خواستار شد.
اسماعیل الثوابتة، مدیرکل دفتر اطلاعرسانی دولتی غزه، اعلام کرد: اشغالگران همچنان به هدف قرار دادن غیرنظامیان ادامه میدهند و سیاست گرسنهسازی روشمند را به کار میگیرند؛ اقدامی که بر اساس قوانین بینالمللی در سطح جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت قرار میگیرد.
رژیم اشغالگر اسرائیل به جنگ نسلکشی، گرسنهسازی و محاصره علیه ساکنان نوار غزه ادامه میدهد و تعهدات خود در توافق آتشبس را نادیده میگیرد. همچنین با ادامه نقضها و تخلفات خود، فاجعه انسانی در غزه را بیش از پیش تشدید کرده است.
ما از میانجیها و طرفهای ناظر و ضامن توافق آتشبس میخواهیم فوراً مداخله و با اعمال فشار جدی بر اشغالگران، آنها را به اجرای تمامی مفاد توافق و توقف نقضهای مستمرشان ملزم کنند.
ما همچنین گشایش کامل گذرگاهها برای ورود کمکهای انسانی و پزشکی را خواستار هستیم؛ اقدامی که میتواند به نجات ساکنان نوار غزه از فاجعه انسانی رو به وخامت کنونی کمک کند.