پخش زنده
امروز: -
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف دو دستگاه کامیون حامل ۲۶ تن مواد معدنی قاچاق در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهرستان میناب، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بندرعباس به میناب، به دو دستگاه کامیون مشکوک شده و دستور توقف آنها را صادر کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از این دو خودرو، ۲۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد معدنی از نوع مس به صورت شمش و سیمهای پرسشده را که فاقد هرگونه مجوز قانونی برای حمل بودند، کشف و ضبط کردند.
این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان اقتصادی ارزش این محموله قاچاق را ۶ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان برآورد کردهاند، افزود: در همین راستا دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا و سرمایههای ملی، از اولویتهای اصلی پلیس است و مأموران انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی و گشتزنیهای هدفمند، اجازه نخواهند داد قاچاقچیان به اهداف غیرقانونی خود دست یابند و با متخلفان در هر سطحی با قاطعیت برخورد خواهد شد.