پخش زنده
امروز: -
ماموران یگان حفاظت محیط زیست هرمزگان یک متخلف را در حین شروع به شکار در بندرلنگه دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست بندرلنگه گفت: نیروهای یگان پس از شناسایی کمینگاههای شکارچیان در نزدیکی آبشخورها، کومهها و تجهیزات پنهانسازی متخلفان را فوری تخریب کردند.
بیشتر بخوانید: مشاهده خرس سیاه آسیایی در خیابان شهر گوهران
سامان قاسمی افزود: نظارت بر زیستگاههای حیات وحش با توجه به شروع فصل گرما با شدت بیشتری ادامه دارد.