پخش زنده
امروز: -
تیم هندبال صنایع و معادن زرند با شکست یاسام کردستان به لیگ برتر کشورصعود کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، تیم هندبال صنایع و معادن زرند در دیداری حساس و تعیینکننده مقابل یاسام کردستان، با ارائه نمایشی منسجم و برتر توانست با نتیجه ۳۱ بر ۲۳ به پیروزی برسد و صعود خود به لیگ برتر هندبال کشور را قطعی کند.
این دیدار با حضور همت ایزدی فرماندار زرند، دکتر عبدالحسین همتی نماینده مردم شهرستانهای زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، مهران ابراهیمیزاده رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان این شهرستان در سالن دانشگاه آزاد برگزار شد.