پخش زنده
امروز: -
رئیس مجتمع آموزش عالی هرمزگان گفت: ۱۶۸ نهال انبه در میناب به یاد شهدای دانش آموز دبستان میناب کاشته شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، عباس مرادی افزود: این نهالها در زمینی به مساحت یک هکتار بنام بوستان شهدای دانش اموز کاشته شد.
مرادی گفت: روی همه نهالها انبه توسط خانواده شهدا پلاک و نام شهید نصب شد.
بیشتربخوانید: دیدار رئیس کمیته حقوق بشر مجلس با خانواده شهدای دانش آموز میناب