پخش زنده
امروز: -
میزخدمت دستگاههای اجرایی تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در مسجد جامع بندرعباس برپا شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: همزمان با برپایی نماز جمعه و در آستانه فرا رسیدن هفته کار و کارگر، ۹ دستگاه اجرایی و سازمان در هرمزگان که زیر مجموعه این وزارتخانه هستند به مردم خدمات رسانی کردند.
کیامرث برخورداری افزود: مردم به صورت مستقیم با مدیران دستگاههای اجرایی در میز خدمت گفتوگو میکنند تا به مشکلات آنان رسیدگی شود.
وی گفت: موضوعات بیمهای، بهزیستی، فنی و حرفهای، صندوق بیمه روستاییان و عشایر و اشتغال از مهمترین درخواستهای مردمی بود.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان گفت: بر اساس دستور استاندار هرمزگان هر هفته میز خدمت با حضور مدیران دستگاههای اجرایی استان در محل برپایی نمازجمعه برپا میشود.
حجت الاسلام اعتمادی افزود: بیشترین مشکلات و درخواست مردم پس از تماس با سامانه ۱۱۱ پیگیری و با مدیران مطرح میشود.
وی گفت: شهروندان پس از دریافت کد رهگیری تا دریافت نتیجه میتوانند درخواست خود را مطرح کنند.
استاندار هرمزگان نیز در بازدید از میز خدمت در بندرعباس گفت: در شرایط جنگی خدمت رسانی به مردم در اولویت مدیران و مسئولان است.
بیشتربخوانید: ثبت شکایات و درخواستهای مردمی در سامانه سامد
محمد آشوری افزود: میخدمت به صورت هفتگی با حضور دستگاههای اجرایی تخصصی برگزار میشود تا مردم بدون واسطه مشکل خود را برطرف کنند.