• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۳۳۶۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
اجتماعی

روان‏‏‌سازی فرآیند‏‏‌های اداری در تامین اجتماعی

 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در جلسه با مدیران کل این سازمان از روان‌‌‌سازی فرآیند‌‌‌های اداری در تامین اجتماعی خبر داد.

روان‏‏‌سازی فرآیند‏‏‌های اداری در تامین اجتماعیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ میرهاشم موسوی در کنفرانس مجازی(وبینار) بررسی مسائل بیمه‌‌‌ای که با حضور مدیران کل تامین اجتماعی سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه اصلی ما در سازمان تامین اجتماعی پاسخگویی به مطالبات مردم و ایفای تعهدات در قبال جامعه تحت پوشش در شرایط سخت جنگ اقتصادی است.
وی افزود: باید نتیجه اقدامات تحولی و تلاش مجموعه مدیران و همکاران سازمان تامین اجتماعی در نقطه تماس این سازمان با اقشار مختلف جامعه و در زمان دریافت خدمات این سازمان توسط مردم مشاهده شود.
موسوی تصریح کرد: افزایش پوشش بیمه‌‌‌ای و اجرای طرح بیمه خانواده ایرانی و بیمه دانشجویان از جمله طرح‌‌‌های مهم سازمان تامین اجتماعی است و انتظار داریم که در سال آینده تعداد قابل‌توجهی از افراد واجد شرایط در قالب این طرح‌‌‌ها تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار گیرند.
وی با بیان اینکه مدیران سطوح مختلف سازمان تامین اجتماعی نسبت به شرایط سازمان دغدغه دارند، افزود: در کنار تلاش برای ایفای تعهدات و امور جاری سازمان، نسبت به آینده این سازمان نیز با توجه و حساسیت ویژه مسائل را پیگیری می‌کنند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: برای توسعه خدمات و ایفای تعهدات در قبال جامعه تحت پوشش سازمان، اقدامات متنوعی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم برنامه‌‌‌های تحولی از سال آینده به نتایج موردنظر برسند.
وی افزود: برنامه‌‌‌های تحولی باید دقیق، دارای زمان‌بندی مناسب و شاخص‌‌‌های قابل ارزیابی باشد تا بتوانیم برنامه‌‌‌ها را در مسیر صحیح اجرا کنیم. در این مسیر تعامل مستقیم با استان‌‌‌ها و ارزیابی مشکلات و پیشنهادها بسیار اهمیت دارد.
موسوی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰‌درصد از جامعه از خدمات سازمان تامین اجتماعی استفاده می‌کنند ،خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی ما در پاسخگویی به مطالبات مردم و ایفای تعهدات در قبال جامعه تحت‌پوشش در شرایط سخت جنگ اقتصادی است.
وی افزود: باید نتیجه اقدامات تحولی و تلاش مجموعه مدیران و همکاران در نقطه تماس با اقشار مختلف جامعه و در زمان دریافت خدمات توسط مردم مشاهده شود و رضایت‌‌‌مندی مردم از خدمات تامین اجتماعی افزایش یابد.
سیستم اداری در بسیاری موارد توانایی ایجاد رضایت‌‌‌مندی را ندارد و حتی در مسیر خدمت‌‌‌رسانی نیز نارضایتی تولید می‌کند که این وضعیت باید در مسیر اصلاح قرار گیرد. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ضرورت توسعه خدمات الکترونیکی، گفت: الکترونیکی شدن خدمات پیش‌‌‌نیاز و مقدمه رسیدن به تامین اجتماعی هوشمند است. هوشمندسازی، راهبرد مدیریتی سازمان تامین اجتماعی است و باید اقدامات لازم و تغییرات تشکیلاتی موردنیاز را برای تحقق تامین اجتماعی هوشمند با جدیت دنبال کنیم تا تسهیل‌‌‌گیری خدمات به عنوان یک هدف مهم سازمانی محقق شود.
در این نشست که با هدف تقویت ارتباط مستقیم ستاد مرکزی با ادارات کل استانی برگزار شد، تعدادی از مدیران ستادی و استانی سازمان تامین اجتماعی با طرح نظرات و مشکلات خود در حوزه بیمه‌‌‌ای، به بیان دیدگاه‌‌‌ها و طرح پیشنهادهایی برای ارتقای وضعیت سازمان پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
پتروشیمی خراسان از پسماند OAT محصولات استراتژیک تولید کرد
استخدام درجه داری در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
واحدهای صنعتی اردبیل سوخت دوم ذخیره کنند
مدال برنز استقلال مشهد در هفته دوم لیگ برتر والیبال ساحلی
پویش نهال‌کاری در سایه مادر در تهران و ۴۰۰ منطقه کشور
آسمان اردبیل امشب شهاب‌باران می‌شود
راه‌اندازی بانک شیر مادر در قم
انتقال میزبانی ایران در پنجره دوم انتخابی جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۷ به کشور ثالث
آغاز هفتمین دوره نمایشگاه «تستا» با حضور غول‌های صنعتی در تهران
تجلیل فرماندار خاتم از نقش‌آفرینی بانوان و کارآفرینان نمونه شهرستان
دیدار رئیس مجلس نمایندگان اتیوپی با عراقچی
۲۲ پل در پایتخت مقاوم‌سازی شده است
انتخاب پژوهشگر گیاه شناسی چهارمحال و بختیاری
صرفه‌جویی تا ۵۰ درصدی آب در منازل با نصب قطعات ساده
ضرورت تسریع در ساخت مسکن اقشار کم‌درآمد
فرزندآوری سرمایه‌ای راهبردی برای اقتدار ملی و امنیت آینده کشور
کمک یک میلیارد ریالی خیر سلامت در کاشان
بارش باران از فردا در گلستان
تغییر مکان دیدار برق شیراز در لیگ دسته دو فوتبال
ثبات نرخ‌ها در بازار بین‌بانکی ادامه دارد
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
نورآباد ممسنی با ۹۵ میلیمتر باران، در صدر بارش‌ها
واژگونی اتوبوس مسافربری در مسیر سمیرم به یاسوج
لحظات قبل از فوت خسرو علی‌کردی
هوای مشهد امروز جمعه ۲۱ آذر ۱۴۰۴ سالم شد
اعلام اسامی مسافران حادثه واژگونی اتوبوس یاسوج در جاده سمیرم
هشدار زرد هواشناسی خوزستان مبنی بر کاهش دما و یخ زدگی زمین
نورآباد با ۸۹ میلی متر، رکورد دار بارندگی در فارس
دشمن توان مقابله نظامی با ایران ندارد
بازگشت آموزش حضوری به تمام مدارس مازندران از شنبه ۲۲ آذر
سامانه بارشی در راه گیلان/ اواخر وقت فردا بارش‌ها آغاز می‌شود
هشدار قرمز وقوع مه گرفتگی در خوزستان
واژگونی اتوبوس مسافربری در مسیر سمیرم به یاسوج با سه کشته و ۱۵مصدوم
مجروح شدن فرمانده انتظامی مشهد و یک مامورپلیس، حین انجام وظیفه
لیگ برتر کشتی آزاد؛ صعود بانک شهر به مرحله نهایی
آغاز بارش ها از روز جمعه در آذربایجان غربی؛ دما کاهش می یابد
مخالفت شهرداری تهران با اجرای طرح ترافیک تا پایان سال  (۱۰ نظر)
میزان بارش برف در فریدونشهر  (۵ نظر)
شاخص هوای شیراز امروز ۲۰ آذر ۱۴۰۴  (۳ نظر)
واژگونی اتوبوس مسافربری در مسیر سمیرم به یاسوج  (۲ نظر)
نورآباد ممسنی با ۹۵ میلیمتر باران، در صدر بارش‌ها  (۱ نظر)
میزان بارش سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری  (۱ نظر)
اعلام اسامی مسافران حادثه واژگونی اتوبوس یاسوج در جاده سمیرم  (۱ نظر)
بازگشت آموزش حضوری به تمام مدارس مازندران از شنبه ۲۲ آذر  (۱ نظر)
هشدار قرمز وقوع مه گرفتگی در خوزستان  (۱ نظر)
واژگونی اتوبوس مسافربری در مسیر سمیرم به یاسوج با سه کشته و ۱۵مصدوم  (۱ نظر)
پیشنهاد میزان افزایش حقوق‌ها با دولت، اما تصویب با مجلس است  (۱ نظر)
لالی، اندیمشک و مسجدسلیمان، پربارش‌ترین نقاط خوزستان  (۱ نظر)
بررسی منابع آبهای سطحی و زیرزمینی آذربایجان غربی  (۱ نظر)
رئیس مرکز آمار قوه قضائیه: تا پایان سال مردم دارای دستیار هوشمند می‌شوند  (۱ نظر)
اجراي مرحله بيست و سوم طرح آرامش در شهر  (۱ نظر)