پخش زنده
امروز: -
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور از افتتاح میز خدمت الکترونیک دانشگاه پیام نور در هفته دولت خبر داد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور؛ آقای حسن علیزاده با اشاره به تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از اولویتهای مهم این دانشگاه گفت:سامانه تکریم ارباب رجوع تحت عنوان «میز خدمت الکترونیک» دانشگاه پیام نور با هدف دسترسی آسان ارباب رجوع با هیأت رئیسه دانشگاه فراهم خواهد شد.
وی افزود: استقرار این سامانه با توجه به گستردگی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور دارای مزایای فراوانی، چون ارائه خدمات غیر حضوری، سهولت و قابلیت در دسترس بودن، امکان پیگیری درخواست، پاسخگویی مکانیزه و سریع، رسیدگی به درخواستها و شکایات در اسرع وقت تسریع در امور محوله و چابکسازی سامانه در ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع و دهها خدمت دیگر نام برد.
علیزاده با تاکید بر ضرورت حفظ شأن و منزلت ارباب رجوع اضافه کرد: با بهره برداری از این سامانه، گامی بزرگ به منظور تسریع روند انجام دادن امور مربوط به ویژه دانشجویان کارکنان و اعضای هیأت علمی و موجب رضامندی بیشتر و تکریم آنها را فراهم خواهد آورد.
وی در تشریح نحوه عملکرد سامانه افزود: میز خدمت دانشگاه پیام نور مشتمل بر ۵ زیر سیستم دبیرخانه هوشمند (امکان ارتباط مستقیم با هیأت رئیسه و رؤسای استانها)، دریافت، ثبت پیگیری درخواست شکایات اطلاع رسانی از طریق پیامک، دریافت پیشنهادها و نیز تعیین وقت ملاقات حضوری با ریاست و معاونتهای سازمان مرکزی خواهد بود و تمام مراحل این خدمات به صورت پیامکی و یا سامانهای به اطلاع متقاضی قرار خواهد گرفت و شخص به راحتی و بدون مراجعه حضوری میتواند در جریان روند درخواست خود قرارگیرد.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور افزود: با راه اندازی این سامانه، امکان دسترسی راحت، طرح و پیگیری نظرها، پیشنهادها، شکایتها و درخواستهای ارباب رجوع به صورت غیرحضوری و فقط از طریق مراجعه به نشانی http://pishkhan.pnu.ac.ir فراهم شده است.